Novinky

Instagram biznis profily prichádzajú

29. august 2016 Novinky

Biznis profily sú tu! Prečítajte si niečo o novom type profilu, ktorý môžete ako firma využiť na Instagrame.


Instagram vám umožní priviesť svoje podnikanie k životu prostredníctvom obchodných nástrojov, ktoré vám umožnia cielene sa zamerať na zákazníkov, ktorí budú odvtedy s vami v spojení častejšie a jednoduchšie. Využívajte # hashtagy, obrázky, fotky, texty pre potreby vašej propagácie.

13982243_957708167688151_1301695381_n

Výhody biznis profilu?

Hlavnou výhodou je možnosť pridať vaše firemné telefónne číslo, email alebo lokalitu. Toto vám umožní sa ľahšie spojiť so zákazníkom.

Nemenej dôležitá je reklama, ktorú môžete podobne ako na Facebooku cieliť na konkrétnych zákazníkov. Tiež môžete vytvárať reklamné posty, správy a používať rôzne nástroje na meranie vašej reklamy a tak lepšie zacieliť vašich zákazníkov. Hlavným nástrojom na meranie vašej reklamy je Instagram insights a podobne ako na Facebooku, aj tu môžete sledovať rôzne ukazovatele vašej reklamy, ktoré následne môžete vyhodnotiť a tak budete môcť lepšie nastaviť budúce reklamné posty, kampane.

14050153_1671622363166600_447157726_n

Tri základne typy pre používanie Instagram biznis profilov:

1. Porozprávajte príbeh
Príbeh dokážete poslať myšlienku priamo k zákazníkovi.  Príbehy môžete zdielať rôznymi spôsobmi, základ je mať silný koncept, ktorý budete ďalej podporovať a ten bude ústrednou témou vašej kampane.

2. Váš unikátny pohľad na vec
Identifikujte sa, zdieľajte pohľad na to ako sa chcete prezentovať. Odlíšte sa od konkurencie logom, farbami, obrázkami. Urobte vašu značku lepšie zapamätateľnou prostredníctvom vašej prezentácie.

3. Kvalita a nápaditosť príspevkov
Dajte si čas na vytvorenie svojich príspevkov. Ponúknite zákazníkovi takú kvalitu príspevkov akú ponúka vaše podnikanie. Nezabúdajte, že obsah musí zaujať a tak si dobre zvážte váš koncept.


Stratégia Instagram biznis profilu
Tieto štyri základné pravidlá obsahu vášho profilu vám pomôžu si uistiť, čo je vaším cieľom a pre koho robíte reklamu. Nezabudnite si dobre premyslieť odpovede na tieto otázky a následne odkomunikujte obsah.

Aký je váš cieľ reklamy?

Čo chcete komunikovať?

Kto je váš zákazník?

Čo mu chcete odovzdať pomocou reklamy?

 

Ak vás Článok zaujal, tak nás kontaktujte a opýtajte sa profesionálov ako správne spravovať svoje profily na Instagrame a na Facebooku.

 



Späť na novinky


O autorovi

Róbert

Róbert "Saki"

..web dizajnér..


  • Reklamná agentúra Preston Champagne mi pomohla zrealizovať moje podnikateľské vízie a nápady, tak ako sa mi ani nesnívalo. Dokonale vystihli moju predstavu a pripravili mi skvelý štart do podnikania.
    Dianka Samolejová, CEO at Nueva Via Cakes,
  • Team prestonchampagne vyborne odhadli potreby firmy a nasli adekvatni reseni. To vse v opravdu velmi rychlem case. Nejvice si cenim flexibility a smyslu pro detail. Diky za skvelou praci.
    Jitka Frühaufová, CEO at Sleep4U,
  • Preston Champagne je tím šikovných, flexibilných a ústretových ľudí. Spoluprácu s nimi si veľmi pochvaľujeme a ceníme. Ich služby sú profesionálne a na vysokej úrovni. Sme radi, že sme si správne vybrali a veríme, že spoluprácu budeme naďalej prehlbovať.
    Pavol Michalina, CEO at Vianema,